Etapa I a CNS Neumarkt – Cupa Jaxon “Gherlostilele” a.k.a “la bulan”

13 04 2011

Din capul locului vreau sa se inteleaga ca nu am nimic de reprosat castigatorilor si nici organizatorilor. Singura concluzie logica pe care o pot trage e ca ce-i ce s-au urcat pe podium duminica 10 aprilie 2011 au stiut foarte bine ce fac. Cand prinzi unu-doi pesti e una si poate fi interpretat ca si bulan, dar cand prinzi 4-5 chiar si mai mult insamna ca ai stat ceva ore bune pe apele alea si vorba colegului Ovidiu, si daca ar fi un pachet de tigari in apa peste un prag, ala care castiga stie de el si acolo se face diferenta si in concursurile cu pesti si in cele fara pesti.  Acest concurs a fost din pacate unul fara pesti, da fara rau de tot… Inca din antrenamente se anunta greu. Personal nu am participat la antrenament pe Gostilele, dar nici rau nu imi pare… Au fost colegii mei Adi, Liviu, Florin si John chiar dupa dezghet si au prins chiar bine, nu f mari, dar destui. Au mai fost si saptamanile urmatoare, inclusiv si in ultimul weekend inainte de etapa si pestii se rarisera bine de tot, in sensul ca au prins maxim 2 salai pe iesire… trist. Astea erau zvonurile si de la ceilalti concurenti, “slab tata”, e deranj mare” – astea erau cuvintele pe care le auzeam zi de zi ianinte de etapa.

Am fost totusi si la un antrenament, dar pe Milotina, un loc nou pentru mine, dar in care m-am simtit excelent. Desii e la cativa km de Gostilele, nu seamana deloc. Peste e si inca mult, mare si din toate specile. Am prins cam 15-20 de salai intre 30 si 70cm , eu. Colegul de barca Ovidiu Ursachi a fost si mai harnic si a reusit sa pacaleasca unul si mai imbracat pe la vreo +4kg asa. E am avut totusi avantaj la final dupa ce-am pacalit o stiuca chiar dragutza…

Mdaaa… si dupa ce m-am super distrat vinerea dinainte de concurs, am plecat la sedinta tehnica unde am aflat si noutatea din regulament pe anu asta. Impartirea grupelor in sub grupe si plecarea sportivilor in doua ture la diferenta de 5 min. Apoi am plecat inapoi spre bucuresti, iar dimineata la 6 eram gata  cu barca unflata. Urma sa intru pe sectorul dinspre baraj, de care se temea toata lumea… eu la moral stateam bine acolo ca stiam cateva locuri din toamna pe care prinsesem binisor. Start in mansa intarzie datorita unor zvonuri de furtuna, dar pana la urma intram pe apa… si cam atat. In cateva minute a inceput vantul si n-a mai terminat pana s-a terminat si mansa. Si vant nu gluma-40km/h. N-am avut nici macar un atac in toate locurile in care am pescuit si nu am vazut decat un peste prins toata ziua (care dupa acea am auzit ca de fapt a fost scapat). Eram taaare curios sa vad cat s-a prins in celalalt sector, mai bine nu eram. Imi place mie sa am drptate, dar in cazul asta n-am vrut sa am dreptate. Concluzia de baza dupa prima mansa, din 46 de concurenti 30 nu au prins nici un peste ! JALEEEE!! Plec cu gherla dupa mine spre casa (mai nou stau in bucuresti) si duminica intru in mansa cu moralu pe undeva prin portbagaj. Nici un chef nu mai aveam… cand am ajuns la balta am aflat ca nu eram singurul. Dar n-am stat prea mult la vorba ca ne-a grabit arbitrul sa intram pe apa ca nu mai ajungem la timp. Am inceput mansa pe un loc pe care colegul Adi(caruia ii multumesc de ajutor) zicea ca nu am cum sa nu am atac. Si am insistat acolo vreo 2 ore in toate pozitile si cu tot ce mi-a trecut mie prin cap, si ghici ce? N-am avut atac. Am inceput sa ma tot mut din loc in loc pana am gasit ceva interesant pe sonar, un ditai pragu pling de cocioace pe mijlocu apei. Am zis ca nu am cum sa nu prind acolo. Si ghici ce? N-am prins. Am continuat sa ma plimb, m-am pus undeva pe un step in 10ft de apa,( exact UN step era nu exagerez) am dat si acolo mult si bine si n-am avut nimic si cand m-am plictisit am facut o lansare si in partea cealalta a barcii unde nu stiam ce e sub apa si ghici ce? Atac ! Serios asa in forta nu oricum. Jap in barca, mai lansez odata in acelasi loc pana sa pun pestele pe agrafa, ii dau drumu in apa….Yes am punctat!!! Jaap! inca un atac mai puternic! Bah las-o ! 2 din acelasi loc unu dupa altu!?! il bag si pe ala pe agrafa desii parea cam mic… Am mai forat peacolo un pic si nimic. Am mai schimbat locuri cu alte locuri asemanatoare si nimic… Se termina si mansa 2-a. Nici nu stiam daca sa plang sau sa rad. Bine ca am punctat pana la urma… N-am ce sa povestesc mai mult. In schimb am concluzii: In prima zi Doru Somesan si Alex Spiac castiga sectoru 1 si a doua zi dau amandoi blank-concluzia e ca amandoi sunt pescari buni dar unde nu-i peste n-ai cum sa il prinzi. Alta concluzie, daca din cei mai buni 46 de pescari din tara, cel putin teoretici, 30 nu prin un peste in 7 ore, balta nu are marfa… Daca bate vantu cu 34km/h vineri si prinzi bine sambata la 40km/h n-ai cum sa mai prinzi :)) indiferent de balta pe care pescuiesti. Nu mai plec pe vant fara strugurel de buze, desii suna gay, macar nu imi las “suavele” pe chistoacele de tzigara. Si cel mai important, cine a stiut structura prolifica an de an pe gostilele, s-a vazut pe podium. Respectele mele lui Sever, Paco si Locc0 (care ne-a caftit fara termic) pentru ceea ce au demonstrat intr-un concurs atat de greu. Ce-au prins ei au prins pe ani de antrenamente la milimetru, ce-am prins noi astia cu 1-2 pesti a fost bulan pe fata. Si nu va fie rusine sa recunoasteti 🙂

Urmeaza Sarulestiul baietilor de la Open, la care voi participa si eu de pe mal cu pompoane si jambiere, sa le fac galerie BSTilor. Abea astept sa vad cum arata un concurs de pe mal, mai ales Sarulestiul.

Sa ne tine-ti pumnii!!!

Actions

Information

3 responses

18 04 2011
Kriss

Felicitari la BST In special lu Nea Mitica pt performanta !!!!

rares

pentru performanta de la sarulesti vrei sa zici 🙂

18 04 2011
Kriss

Absolut, dar nu aveam unde sa scriu 🙂