Dezmortirea !

21 03 2011

Vine vine primavaraaa, si odata cu ea si targurile/expozitile de profil. Dupa cum ne-au obisnuit cele mai citite reviste de pescuit din romania Aventuri la Pescuit si Super Pescar, in fiecare primavara si toamna isi deschid din nou portile si noi ochii si buzunarele pentru a pipaii sau a cumpara cele mai noi echipamente de pescuit indiferent de stil. O sa dau un sfat pe care il dau de cativa ani in coace si o sa il tot dau de fiecare data cand o sa am ocazia MERGETI LA TARGURI!!! Ajuta foarte mult, chit ca n-ai un ban in buzunar ca ne i-au astia si pielea de pe noi cu taxele lor cu tot, mergi si vezi! Pui mana si atunci cand se iveste ocazia, stii ce cumperi! Lucru din ce in ce mai dificil in tara noasta, mai ales pentru pescarii putin mai pretentiosi. Am schimbat destule lansete care pe ecranul monitorului mi se pareau WOW! si cand ajungeau acasa, nu erau chiar tocmai ce vroiam eu si pescuiam o data cu ele si le vindeam mai departe, evident la pret mai pic. Asa ca invatati din greselile altora si economisiti niste bani.

Programul expozitilor de primavara asta arata cam asa:

Firme participante si schita expozitiei aici:

http://www.superpescar.ro/targ/images/plan-expo.jpg

Firme participante si schita expozititei aici:

http://www.expoaventuri.ro/wp-content/uploads/2011/03/Schita_martie.jpg

In premiera la exozitile din acest an aveti ocazia sa vedeti si produsele imporatorului Givadi, mai exact Trabucco, K-Carp, Formax, Dorado, Rapture(Capture), Fitovers, Mapso si altele, in cadrul Expo Aventuri. Deocamdata nu o sa existe un stand personal ale acestui importator, dar pe viitor avem promisiunea ca va exista o prezenta coplesitoare a acestor produse la expozitile de profil.

Pe noi sa ne gasiti acolo si o sa incercam sa va stam la dispozitie cu orice informatie asurpa produselor din gama Rapture, gama care personal cred ca nu o sa aibe rival pe piata din Romania, raportul calitate-pret fiind aproape imbatabil. Tot personal, o sa fiu prezent la ambele targuri si abea astept sa vad ce e nou si sa pun mana pe tot ce-mi face cu ochiu… am cateva achizitii in cap, dar sigur o sa cheltui mai mult decat mi-am propus 🙂

Ne vedem in capitala !

 


Actions

Information

Leave a comment