Etapa de clean de la Siriu.

8 08 2011

Dupa absenta de la primele doua etape, am revenit in cadrul competitiei CNS la etapa cu numarul trei etapa de clean. Etapa la care speram sa obtin un rezultat bun avand in vedere ca cumosteam lacul si locurile destul de bine. Dupa o zi de vineri cu multa treaba in vederea unei bune organizari a etapei a urmat o seara cu bere, gratar si povesti alaturi de colegii de club si de alti concurenti. Dimineata a venit prea repede, ca deobicei in aceste situatii, cafeaua, gogoasa cu ciocolata si la treaba ca aveam de prins cleni.

Prima mansa am fost repartizat in sectorul 2, am luat la periat tot malul stang la Siriasulul. Atacurile de clean s-au lasat asteptate pana pe la 10 cand am prins primul si singurul clean din mansa mai avusesem un singur atac de clean si ceva bibi dar putini in comparatie cu cati prindeam deobicei pe acest lac. Am punctat cu un singur clean prins in apa mica la un vobler dorado ratand inca unul la cateva lanseuri dupa primul in acelasi loc . Nu am reusit sa prind nici un clean doar ceva bibani , din fericire pt clubul nostru toti colegii mei au reusit sa prinda clean in prima mansa indiferent de sectorul in care au concurat.  In sectorul 1 Sergiu cu un clean sa clasat pe locul 12 iar Bamse tot cu un clean pe 14. In sectorul 2 Florin cu 5 pesti se situa pe 2, nea Mitica cu 4 cleni pe locul 3 -4, Adi cu 3 pesti pe locul 6, eu pe 12 cu peste si Catalin pe 13 tot cu un clean.

Sperantele pt un loc pe podium pt colegii de club era mare Florin nea Mitica si Adi aveau sanse reale si termine in primele locuri cu conditia sa puncteze si mansa a doua.

Din pacate mansa a 2-a a dat mai putin peste decat prima e u nu am reusit sa prind nici un clean ca de altfel multi din concurenti, dintre colegii mei de club doar Adi si cu Sergiu au reusit sa puncteze in mansa. Cea mai buna clasare la final a avut-o Adi cu un loc 9, urmat de Florin locul 15, Nea Mitica locul 18, Sergiu locul 23, eu pe 28, Catalin pe locul 30 iar Bamse pe 31. Dupa o mansa foate grea s-au ales si castigatorii etapei Locul 1 Alex Dima, Locul 2 Teodor Nastase, Locul 3 Bogdan Curelea, locul 4 Robert Boanta, locul 5 Mircea Teodorescu, iar CMMC Cristian Catichi.  Felicitari concurentilor si in special castigatorilor , multumim sponsorilor pt premii si gogosi cu ciocolata !

mai multe poze gasiti pe pagina de facebook :

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.228457103863644.54287.172605179448837&type=1

Ne revedem la etapa de biban, pana atunci fire intinse la toata lumea !!

ZAHARIA Cristian


Actions

Information

Leave a comment